Z uwagi na wprowadzony dnia 20 marca 2020 roku na terenie kraju stan epidemii w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świeciu oraz Stanowisku Zamiejscowym w Nowem od dnia 26 marca 2020 r. do odwołania obowiązuje nowy sposób obsługi klienta.
ZAŁATWIANIE SPRAW
Kontakt klientów z pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu będzie odbywał się drogą telefoniczną, za pośrednictwem Internetu, poprzez wiadomości e-mail oraz Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Klienci będą przyjmowani w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym z urzędnikiem i po ustaleniu, że jest to niezbędne dla załatwienia sprawy.
Wykaz telefonów dostępny jest na stronie internetowej urzędu.
REJESTRACJA OSÓB BEZOROTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY
Rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świeciu można dokonać drogą elektroniczną poprzez stronę: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/rejestracja/wyborUrzedu
Rejestracja drogą elektroniczną z wykorzystaniem profilu zaufanego nie wymaga osobistego stawienia się w urzędzie.
Osoby, które nie mogą skorzystać z tej formy rejestracji proszone są o kontakt telefoniczny z urzędem w celu ustalenia daty i godziny rejestracji:
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świeciu pod numer tel. 52 33 32 283
52 33 32 271
52 33 32 255
52 33 32 270
na Stanowisku Zamiejscowym w Nowem pod numer tel. 52 33 28 421
Linie będą czynne w godzinach od 7.30 do 14.30
Osoby bez ustalonego wcześniej terminu rejestracji nie będą obsługiwane.
DORĘCZENIE PISM I DOKUMENTÓW
Osoby dostarczające korespondencję do urzędu osobiście proszone są o jej pozostawienie w udostępnionych przy wejściach do budynku skrzynkach. Dokumenty będą opatrzone faktyczną datą wpływu po codziennym opróżnieniu skrzynek.