Wsparcie tworzenia miejsc pracy

Wsparcie tworzenia miejsc pracy


Informacje o publikacji dokumentu

Informacje szczegółowe urzędu

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

ul. Wojska Polskiego 195a
86-100 Świecie
tel.  centrala 52 33 32 210
fax  52 33 32 253

e-mail: pup@swiecie.praca.gov.pl 
e-doręczenia: AE:PL-21500-73332-WJGJR-25
Platforma EPUAP adres skrytki: /pupswiecie/SkrytkaESP

Stanowisko zamiejscowe w Nowem

pl. Św. Rocha 5
86-170 Nowe
tel./fax 52 33 28 421 
 
Godziny urzędowania:
poniedziałek 7:00-15:00
wtorek 7:00-16:00
środa 7:00-15:00
czwartek 
7:00-15:00
piątek  7:00 - 14:00

Rejestracja osób bezrobotnych:
  • Świecie: 
07.00-08.00 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
08.00-14.00 rejestracja w siedzibie urzędu (wtorek do 15.00; piątek do 13.00)
 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
  • Nowe:    
08.00-09.00 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
09.00-14.00 rejestracja w siedzibie urzędu (wtorek do 15.00; piątek do 13.00)

Przyjmowanie skarg i wniosków:
Dyrektor PUP przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
we wtorki w godzinach: 11:00 - 15:00

W przypadku gdy we wtorek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor PUP przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w następnym dniu roboczym w godzinach: 11:00 - 15:00

Pozostali pracownicy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Informacja dotycząca poczty elektronicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu informuje, że korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną (e-mail) pozostawia sie bez rozpatrzenia. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi sie na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznycm organu administracji publicznej.

art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego (wyciąg):
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
  • osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy

Menu nawigacji