- pracodawca zmniejsza koszty związane z zatrudnieniem nowego pracownika,
- osoba bezrobotna ma w ten sposób większe szanse na znalezienie zatrudnienia.
Wsparcie tworzenia miejsc pracy
Pracodawca, który zamierza zatrudnić osobę bezrobotną, zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy, może ubiegać się o wsparcie finansowe, związane z zatrudnieniem skierowanej osoby bezrobotnej. Tego rodzaju działanie przynosi obustronne korzyści:
Dane kontaktowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 195a
86-100 Świecie
tel. centrala 52 33 32 210
fax 52 33 32 253
e-mail: pup@pupswiecie.pl
86-100 Świecie
tel. centrala 52 33 32 210
fax 52 33 32 253
e-mail: pup@pupswiecie.pl
Stanowisko zamiejscowe w Nowem
pl. Św. Rocha 5
86-170 Nowe
tel./fax 52 33 28 421
Godziny urzędowania:
poniedziałek- piątek 7:30 - 15:30
Rejestracja osób bezrobotnych:
86-170 Nowe
tel./fax 52 33 28 421
Godziny urzędowania:
poniedziałek- piątek 7:30 - 15:30
Rejestracja osób bezrobotnych:
- Świecie: poniedziałek - piątek 7:30-15:00
07.30-08.30 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
08.30-14.00 rejestracja w siedzibie urzędu
14.00-15.00 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
14.00-15.00 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
- Nowe: poniedziałek - piątek 8:30-14:30
08.30-09.30 rejestracja poprzez platformę praca.gov.pl
09.30-14.30 rejestracja w siedzibie urzędu
09.30-14.30 rejestracja w siedzibie urzędu
Przyjmowanie skarg i wniosków:
Dyrektor PUP przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
we wtorki w godzinach: 11:00 - 15:00
W przypadku gdy we wtorek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor PUP przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w następnym dniu roboczym w godzinach: 11:00 - 15:00
Pozostali pracownicy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Urzędu.
Informacja dotycząca poczty elektronicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego, którego brzmienie jest następujące:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
- przedmiotu sprawy, której dotyczy